Cinco artigos de interese sobre a crise ambiental publicados no A República

Amazônia

AMBIENTE | Recentemente publicamos neste blog diversos artigos que recollen análises e propostas en relación coa crise climática e ambiental. No día en que decorren no mundo mobilizacións frente ás mudanzas climáticas, lembramos algúns deles que achamos de interese.

Impacto das alterações climáticas será pior do que o previsto, dizem cientistas franceses

AMBIENTE | Os investigadores alertam que a temperatura média global no fim deste século pode atingir os 7°C face à era pré-industrial. Meta dos 2°C só é atingida num dos cenários, o de cooperação internacional que dê prioridade ao desenvolvimento sustentável.


Estamos a caminho da extinçom? [Joám Luís Ferreiro Caramês]

OPINIÓN | “É o sistema capitalista e o seu modelo de produçom o que inexoravelmente nos l​_eva à destruiçom do meio. A inevitável corrida sempre para frente do sistema capitalista explora todos os recursos do planeta sem limite. O lucro é para as elites capitalistas mas a desfeita globaliza-se, nom só as conseqüências, também as responsabilidades”.


Por que a Amazônia é vital para o mundo?

AMBIENTE | Floresta leva umidade para toda a América do Sul, influencia regime de chuvas na região, contribui para estabilizar o clima global e ainda tem a maior biodiversidade do planeta.


O transporte público pode ser gratuito

AMBIENTE | Não pomos moedas nos candeeiros públicos nem pagamos ao minuto nos jardins públicos. Há boas razões para fazermos das tarifas do metro e do autocarro uma coisa do passado. Artigo de Wojciech Kębłowski.


BNG apoia mobilizacións de 27 de setembro pola crise climática e en defensa da terra

AMBIENTE | O BNG entende que, nunha perspectiva global, é preciso denunciar o interese en pór o foco de atención nas consecuencias da crise climática “e non nas súas causas: sistema económico capitalista depredador de recursos, xerador de relacións inxustas e de graves agresións ás persoas, aos pobos e aos ecosistemas…”


 

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão /  Alterar )

Google photo

Está a comentar usando a sua conta Google Terminar Sessão /  Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão /  Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão /  Alterar )

Connecting to %s